arkadaşlar biraz önce tema aradım ve üzel bir şey buldum
burda ama ben bu temayı blogspotuma eklıyemedım sorun verıyo nasıl eklerım ben bunu lütfen yarıdme din
blogspotta tema sorunu
12
●1.042
- 29-06-2008, 13:20:19gelişmiş şablon seçeneğini seçtin mi ? sonra bilgisayarına indirip,bilgisayarından yükledin mi bu temayı ?
- 29-06-2008, 13:23:06Üyeliği durduruldunerde secıyoruz onu ustateknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2008, 13:26:13Üyeliği durdurulduexplorerde denıyorum saten kardeşSeryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle