• 29-06-2008, 12:47:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar biraz önce tema aradım ve üzel bir şey buldum

    burda ama ben bu temayı blogspotuma eklıyemedım sorun verıyo nasıl eklerım ben bunu lütfen yarıdme din
  • 29-06-2008, 12:51:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne sorunu veriyor onuda yazsaydin
  • 29-06-2008, 12:53:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    buyur kardeşim
    Alıntı
    Şablonunuzu kaydedemedik
    Lütfen aşağıdaki hatayı düzeltin ve şablonunuzu tekrar gönderin.
    Düzgün bir şekilde oluşturulmadığından şablonunuz çözümlenemedi. Lütfen tüm XML öğelerinin düzgün biçimde kapatıldığından emin olun.
    XML hata iletisi: The document type declaration for root element type "html" must end with '>'.
  • 29-06-2008, 13:01:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tema bende sorunsuz calisiyor

    sen ilk önce bloggerda bulunan 1 temayi dene sonra bu temayi dene
  • 29-06-2008, 13:05:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    usta dedigin gibi yenı şablon secten yenı bir şablon sectım sonra yenıden denedım aynı hatayı verıyor

    usta sen nasıl yapıyosun ordakı yazıları komple kopyalayım yapıştırmıyomusun
  • 29-06-2008, 13:20:19
    #6
    gelişmiş şablon seçeneğini seçtin mi ? sonra bilgisayarına indirip,bilgisayarından yükledin mi bu temayı ?
  • 29-06-2008, 13:23:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelişmiş şablon seçeneğini seçtin mi ? sonra bilgisayarına indirip,bilgisayarından yükledin mi bu temayı ?
    nerde secıyoruz onu usta
  • 29-06-2008, 13:24:41
    #8
    Firefoxta hata verebiliyor explorerde dene olmazsa html etiketi kapanmamış olabilir widgetlerde html'/> etiketinin sonuna yapıştır
  • 29-06-2008, 13:26:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Seryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefoxta hata verebiliyor explorerde dene olmazsa html etiketi kapanmamış olabilir widgetlerde html'/> etiketinin sonuna yapıştır
    explorerde denıyorum saten kardeş