• 24-10-2010, 17:39:22
    #28
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C# ASP.NET ile alakalıdır. ASP.NET de ASP ile alakalıdır Dolayısıyla C# ASP ile alakalı oluyor...
    Şöyle birşeyi bilip bilmeden yazanlar yokmu bitiyorum ya. Bağlantıya bak Ne alaka dostum bir daha istersen birşeyi kesin bilmeden yazma. Direk rezil olma boyuta düşüyorsun.
  • 24-10-2010, 17:45:22
    #29
    php asp gelişebildiği kadar gelişsin phpden şaşmam dat-net'den sonra zaten asp öldü. ama en sevdiğim dil js
  • 24-10-2010, 17:48:20
    #30
    I Love C# & AspX
  • 24-10-2010, 18:05:00
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    en kapsamli ileriye donuk en iyi dil hangisi sizce ayrica bu online tabanli metin2 tarzindaki oyunlar hangi dille yaziliyor ?
    O tarz oyunlar genelde c++ ile yazıyorlar.Hızlı olması sebebiyle.
  • 24-10-2010, 18:11:42
    #32
    adam php asp dat-net c# seçer (js adam seçer )
  • 24-10-2010, 18:23:48
    #33
    madem konu hortlamış hortlayacağı kadar bende yazayım 3-5 satır.
    asp ile her istediğini yaparsın yapamazsın diyenler ne kadar asp ile ilgilenmiş kendini sorgulaması lazım
    php ile hazır fonksiyonların çokluğu işleri daha da kolaylaştırıyor ama hafıza gerekli fonksiyonları ezberlemek için
    asp-php kıyaslamasında
    asp yazımı kolay az fonksiyonlu ama karışık ve uzun işlerde zahmetli bir dil
    php yazımı asp ye göre başlarda daha zor gelen bir dildir ama fonksiyon çokluğu ileri seviyelerde çok daha rahat etmeni sağlar ve zahmeti az olan ezberlemeye bakan bir dildir.
    şimdi can alıcı noktaya gelelim
    asp mi php mi?.
    sonuç her ikiside hayır
    neden mi
    asp.net varken ikiside gereksiz bence
    asp.net öğrenmenin en kolay yolu aşamalı gitmek
    masaüstü programcılığı ile aşamalı gidebilirsin
    pascal öğrenirsin öğrenmesi en kolay dildir.
    ardından delphi ile şekillendirir.
    c# ile noktayı koyarsın
    ardından da asp.net e geçtin mi
    web aleminde yapamayacağın birşey yoktur.
    he istediklerini asp yada php ilede yaparsın ama
    asp.net te yazmanın kolaylığını bir kere varınca artık oturup
    asp de yazmazsın php de
  • 24-10-2010, 18:30:25
    #34
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem konu hortlamış hortlayacağı kadar bende yazayım 3-5 satır.
    asp ile her istediğini yaparsın yapamazsın diyenler ne kadar asp ile ilgilenmiş kendini sorgulaması lazım
    php ile hazır fonksiyonların çokluğu işleri daha da kolaylaştırıyor ama hafıza gerekli fonksiyonları ezberlemek için
    asp-php kıyaslamasında
    asp yazımı kolay az fonksiyonlu ama karışık ve uzun işlerde zahmetli bir dil
    php yazımı asp ye göre başlarda daha zor gelen bir dildir ama fonksiyon çokluğu ileri seviyelerde çok daha rahat etmeni sağlar ve zahmeti az olan ezberlemeye bakan bir dildir.
    şimdi can alıcı noktaya gelelim
    asp mi php mi?.
    sonuç her ikiside hayır
    neden mi
    asp.net varken ikiside gereksiz bence
    asp.net öğrenmenin en kolay yolu aşamalı gitmek
    masaüstü programcılığı ile aşamalı gidebilirsin
    pascal öğrenirsin öğrenmesi en kolay dildir.
    ardından delphi ile şekillendirir.
    c# ile noktayı koyarsın
    ardından da asp.net e geçtin mi
    web aleminde yapamayacağın birşey yoktur.
    he istediklerini asp yada php ilede yaparsın ama
    asp.net te yazmanın kolaylığını bir kere varınca artık oturup
    asp de yazmazsın php de
    cok iyi bir yorum olmus peki asp.net ogrenmek icin

    pascal - delphi - c# -asp.net demisin

    cok bilgi verdin

    peki bu siralamada c++ nin yeri neresi ona nasil gecis yapilabilir.
  • 24-10-2010, 23:08:36
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp ve mssql çokmu güvenli dion git kendini at php daha güvenlidir
    php yi kullanmasını bilene php güvenlidir, aksi taktirde çevredeki zararlı yazılımlar ile uğraşıyorum diye gezinenler asp filan bilmez zarar veremez, zaten asp yide vericek olan adam istersen aspx yap yine zarar verir php bence ele daha yatkındır aynı zamanda.
  • 25-10-2010, 01:17:39
    #36
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok iyi bir yorum olmus peki asp.net ogrenmek icin

    pascal - delphi - c# -asp.net demisin

    cok bilgi verdin

    peki bu siralamada c++ nin yeri neresi ona nasil gecis yapilabilir.
    atmış olduğunuz p.m ye istinaden cevap vereyim
    konuya yazdığım cevabı bile unutmuştum
    c++ hiç kullanmamıştım ama örnekler diye google da arattığımda
    pascal diline benzettim fakat kullanım itibari ile pascaldan daha karmaşık bir yapıya sahip gibi duruyor.
    yani öncelikle pascalı tamamen kavramanızı tavsiye ederim.
    pascaldan sonra delphi ye geçmeden
    direk c++ a geçiş yapabilirsiniz
    kod hiyerarşisi birbirlerine yakın
    pascal ve c++ görsellik olmadan yazılıyor (c++ hiç bilmiyorum onuda söyleyeyim)
    bu yüzden pascalın hemen ardından c++ a geçebilirsiniz.
    pascal da mantığı kaptıktan sonra c++ da zorlanacağınızı sanmıyorum
    mantık tamamen aynı tek değişen şey ise kodların yazımıdır.