madem konu hortlamış hortlayacağı kadar bende yazayım 3-5 satır.
asp ile her istediğini yaparsın yapamazsın diyenler ne kadar asp ile ilgilenmiş kendini sorgulaması lazım
php ile hazır fonksiyonların çokluğu işleri daha da kolaylaştırıyor ama hafıza gerekli fonksiyonları ezberlemek için
asp-php kıyaslamasında
asp yazımı kolay az fonksiyonlu ama karışık ve uzun işlerde zahmetli bir dil
php yazımı asp ye göre başlarda daha zor gelen bir dildir ama fonksiyon çokluğu ileri seviyelerde çok daha rahat etmeni sağlar ve zahmeti az olan ezberlemeye bakan bir dildir.
şimdi can alıcı noktaya gelelim
asp mi php mi?.
sonuç her ikiside hayır
neden mi
asp.net varken ikiside gereksiz bence
asp.net öğrenmenin en kolay yolu aşamalı gitmek
masaüstü programcılığı ile aşamalı gidebilirsin
pascal öğrenirsin öğrenmesi en kolay dildir.
ardından delphi ile şekillendirir.
c# ile noktayı koyarsın
ardından da asp.net e geçtin mi
web aleminde yapamayacağın birşey yoktur.
he istediklerini asp yada php ilede yaparsın ama
asp.net te yazmanın kolaylığını bir kere varınca artık oturup
asp de yazmazsın php de