cok iyi bir yorum olmus peki asp.net ogrenmek icin
pascal - delphi - c# -asp.net demisin
cok bilgi verdin
peki bu siralamada c++ nin yeri neresi ona nasil gecis yapilabilir.
atmış olduğunuz p.m ye istinaden cevap vereyim
konuya yazdığım cevabı bile unutmuştum
c++ hiç kullanmamıştım ama örnekler diye google da arattığımda
pascal diline benzettim fakat kullanım itibari ile pascaldan daha karmaşık bir yapıya sahip gibi duruyor.
yani öncelikle pascalı tamamen kavramanızı tavsiye ederim.
pascaldan sonra delphi ye geçmeden
direk c++ a geçiş yapabilirsiniz
kod hiyerarşisi birbirlerine yakın
pascal ve c++ görsellik olmadan yazılıyor (c++ hiç bilmiyorum onuda söyleyeyim)
bu yüzden pascalın hemen ardından c++ a geçebilirsiniz.
pascal da mantığı kaptıktan sonra c++ da zorlanacağınızı sanmıyorum
mantık tamamen aynı tek değişen şey ise kodların yazımıdır.