R10 davetiye hakkında
7
●2.377
- 27-12-2015, 15:30:14Forumda daha 8.gününüz bu ne acele ?rochezdea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt olur olmaz size davetiye verileceği belirtilmiyor.Davetiyenin herhangi bir kriteri yoktur.Aktif olmanız durumunda zamanla gelebilir gelmeye de bilir.
Kısacası beklemeniz gerek. - 27-12-2015, 15:42:58Üyeliği durdurulduhaklısınız teşekkür ederim fakat bu konuda hiçbir bilgim olmadıgı için böyle bi konuyu açma gereği duydumadibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2016, 14:41:36Adibelli bey, ben nasıl öğrenebilirim kaç davetiye hakkımın bulunduğunu peki?adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdiden teşekkrüler... - 04-01-2016, 14:43:08https://www.r10.net/invites.phpelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda yer almaktadır. - 04-01-2016, 14:44:33Üst menüden profiliniz kısmına girin, soldaki menüde altlarda davetiye kısmı var hocam. Profiliniz kısmına girdiğinizde zaten üstte yıldızlarla kaç davetiyeniz olduğu görünüyor.elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2020, 00:31:46Forumda Aktif Olmayınca Gelmiyor Anlaşılan Teşekkürler Kolay Gelsin