• 27-12-2015, 15:27:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar bir arkadaşımı R10.net'e davet etmek istiyorum . bunun için davetiye göndermem gerekiyor . kimseye davetiye görmeme rağmen '' Şuan gönderecek hiçbir davetiyeniz kalmadı. '' diyor . yardım edebilirmisiniz acaba ?
  • 27-12-2015, 15:29:30
    #2
    R10 da geçirdiğiniz süre , aktiflik , ticaret ve R10+ sayınıza göre gelir. Mesela ben 6 kişiyi davet ettim 2 davetiye hakkım daha var şuanda . Bana 1 yılda 8 tane geldi. İlk aydan 3 tane gelmişti. Aktiflikle doğru alakalı @rochezdea;
  • 27-12-2015, 15:30:14
    #3
    rochezdea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bir arkadaşımı R10.net'e davet etmek istiyorum . bunun için davetiye göndermem gerekiyor . kimseye davetiye görmeme rağmen '' Şuan gönderecek hiçbir davetiyeniz kalmadı. '' diyor . yardım edebilirmisiniz acaba ?
    Forumda daha 8.gününüz bu ne acele ?
    Kayıt olur olmaz size davetiye verileceği belirtilmiyor.Davetiyenin herhangi bir kriteri yoktur.Aktif olmanız durumunda zamanla gelebilir gelmeye de bilir.
    Kısacası beklemeniz gerek.
  • 27-12-2015, 15:42:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda daha 8.gününüz bu ne acele ?
    Kayıt olur olmaz size davetiye verileceği belirtilmiyor.Davetiyenin herhangi bir kriteri yoktur.Aktif olmanız durumunda zamanla gelebilir gelmeye de bilir.
    Kısacası beklemeniz gerek.
    haklısınız teşekkür ederim fakat bu konuda hiçbir bilgim olmadıgı için böyle bi konuyu açma gereği duydum
  • 04-01-2016, 14:41:36
    #5
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda daha 8.gününüz bu ne acele ?
    Kayıt olur olmaz size davetiye verileceği belirtilmiyor.Davetiyenin herhangi bir kriteri yoktur.Aktif olmanız durumunda zamanla gelebilir gelmeye de bilir.
    Kısacası beklemeniz gerek.
    Adibelli bey, ben nasıl öğrenebilirim kaç davetiye hakkımın bulunduğunu peki?
    şimdiden teşekkrüler...
  • 04-01-2016, 14:43:08
    #6
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adibelli bey, ben nasıl öğrenebilirim kaç davetiye hakkımın bulunduğunu peki?
    şimdiden teşekkrüler...
    https://www.r10.net/invites.php

    Yukarıda yer almaktadır.
  • 04-01-2016, 14:44:33
    #7
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adibelli bey, ben nasıl öğrenebilirim kaç davetiye hakkımın bulunduğunu peki?
    şimdiden teşekkrüler...
    Üst menüden profiliniz kısmına girin, soldaki menüde altlarda davetiye kısmı var hocam. Profiliniz kısmına girdiğinizde zaten üstte yıldızlarla kaç davetiyeniz olduğu görünüyor.
  • 01-02-2020, 00:31:46
    #8
    Forumda Aktif Olmayınca Gelmiyor Anlaşılan Teşekkürler Kolay Gelsin