Merhabalar bir arkadaşımı R10.net'e davet etmek istiyorum . bunun için davetiye göndermem gerekiyor . kimseye davetiye görmeme rağmen '' Şuan gönderecek hiçbir davetiyeniz kalmadı. '' diyor . yardım edebilirmisiniz acaba ?