Forumda daha 8.gününüz bu ne acele ?
Kayıt olur olmaz size davetiye verileceği belirtilmiyor.Davetiyenin herhangi bir kriteri yoktur.Aktif olmanız durumunda zamanla gelebilir gelmeye de bilir.
Kısacası beklemeniz gerek.
Adibelli bey, ben nasıl öğrenebilirim kaç davetiye hakkımın bulunduğunu peki?
şimdiden teşekkrüler...