• 18-02-2008, 16:16:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kendi pc mizin hard diskınden sunucu yapabilirmiyiz oluyorsa avantaj vede dezavantajı nedir ? oluyorsada nasl yapabiliriz
  • 18-02-2008, 19:06:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    walla bnm bildiğim kadarıyla oluyor fakat internet hızını yükseltmen gerek ve pc'ni fazla kullanamıyorsun sanırım
  • 18-02-2008, 19:06:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hız düşük olur iğrenç olur ayrıca kotana yazık
  • 18-02-2008, 19:11:36
    #4
    Öncelikle min 10mbit bağlantının olması ve sınırsız olması lazım.
    Ayrıca çok kullanılacaksa işlemcininde hızlı olması gerekir. Birde hiç kapatmayacağın için fan da iyi olması lazım. Bilgisayarını sunucuya çevirdikden sonra kullanamazsın kullanırsan o sunucuyu internetten kullanamazsın Dezavantajları bunlar...
  • 18-02-2008, 20:46:12
    #5
    7/24 açık tutamazsın uptime oranın %50 falan olur herhalde sonra siteya 10 kişi girdimi cpu %90 lara vurur vsvs zahmetli iş
  • 18-02-2008, 22:47:11
    #6
    Hadi bunları başardın diyelim,soğutma..vs
    Sanırm bu uygulama yasak TTNET 'den izin falan almak gerekiyor diye biliyorum ben.
  • 18-02-2008, 23:29:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok zor iş bildiğim kadarıyla maliyeti azalcağına artada bilir.İnternet bağlantısı yüksek olacak(Türkiye'de bu çok pahalı oluyor)Bilgisayar iyi olması lazım diğer arkadaslarında dediği gibi açık tutmak zor olur yani astarı yüzünü geçer
  • 18-02-2008, 23:49:05
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    hat problemini halledersen evinde sunucu kurabilirsin celeron 512 ramli bir makinayı bile sunucu olarak kullanabilirsin (tabiki ufak 400-500 hitli siteler) ama adsl ile olmaz bunu unutun paranız varsa evinizde telekoma yakınsa simetrik fiber çektiririsin en düşük hat 1 mbit 2-3 bin ytl civarı bişi galiba
  • 19-02-2008, 00:19:16
    #9
    ona harcayaağın parayla vps vb. şeyler al daha iyi