Konu
kendi pc mizden sunucu
18-02-2008, 20:46:12
#5
smmugler
7/24 açık tutamazsın uptime oranın %50 falan olur herhalde sonra siteya 10 kişi girdimi cpu %90 lara vurur vsvs zahmetli iş