Konu
kendi pc mizden sunucu
18-02-2008, 22:47:11
#6
Cioo
Hadi bunları başardın diyelim,soğutma..vs
Sanırm bu uygulama yasak
TTNET 'den izin falan almak gerekiyor diye biliyorum ben.