• 23-03-2014, 11:48:34
    #1
    merhabalar arkadaşlar daha öncelerinde hep yedeklerimi sagolsun firmalar yüklediği için problem olmuyordu fakat bazı firmalar yüklemiyorlar .
    şahsen benimde öğrenmem lazım.
    arkadaşlar cpanel e girip dowloand genarate full website backup alıyorum .
    fakat bu yedeği nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum

    o aldığım full web iste backup u anlatımlara göre Backup Wizard dan yüklüyormuşuz.
    Backup Wizard da backup kısmındanmı yoksa restore kısmındanmı yedeği yükliyeceğim

    ayrıca elimdeki sadece rar lı yedeği yüklemem yeterlimidir başka yapmam gereken bir şey varmı acaba ?
    bu konuda yardımcı olursanızsa sevinirim.
    ALLAHA emanetsiniz.
  • 23-03-2014, 11:57:04
    #2
    Restore kısmından.
  • 23-03-2014, 12:03:17
    #3
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Restore kısmından.

    detaylı anlatsaydın daha yararlı olurdu bence vaktin varsa
  • 23-03-2014, 13:37:25
    #4
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Restore kısmından.
    restore kısmından yedeği atmam yeterlidir değilmi üstat ?. başka bişi yapmam gerek varmı?
  • 23-03-2014, 14:20:55
    #5
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    restore kısmından yedeği atmam yeterlidir değilmi üstat ?. başka bişi yapmam gerek varmı?
    Yok yok, başka bir şeye gerek yok. Ama bunlarla uğraşmanız zor olur. Aynı zamanda büyük yedekleri bu şekilde yüklemek her sunucuda mümkün de olmayabilir. Çünkü yedek kurulumu işlemciye bir yük oluşturuyor. cPanel kullanıyorsanız size önerim Backup kısmından Homedir ve SQL yedeklerini ayrı ayrı almanız ya da Dosya Yöneticisi içinde public_html altındaki yedeklemek istediğiniz dizinleri panel üzerinden sıkıştırarak indirmekniz ve yine yedek kısmından sql yedeği almanızdır. Bunları son 2-3 yedek şeklinde arşivler, lazım olunca kurarsınız. Kurmak için de sql yedeğini restore kısmından okutmanız ya da paketi açıp phpmyadminden okutmanız yeterli olur. Dizin en kolayıdır, hiç bir şey olmasa açık halde ftp üzerinden bile yazdırabilirsiniz.
  • 23-03-2014, 14:51:09
    #6
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok, başka bir şeye gerek yok. Ama bunlarla uğraşmanız zor olur. Aynı zamanda büyük yedekleri bu şekilde yüklemek her sunucuda mümkün de olmayabilir. Çünkü yedek kurulumu işlemciye bir yük oluşturuyor. cPanel kullanıyorsanız size önerim Backup kısmından Homedir ve SQL yedeklerini ayrı ayrı almanız ya da Dosya Yöneticisi içinde public_html altındaki yedeklemek istediğiniz dizinleri panel üzerinden sıkıştırarak indirmekniz ve yine yedek kısmından sql yedeği almanızdır. Bunları son 2-3 yedek şeklinde arşivler, lazım olunca kurarsınız. Kurmak için de sql yedeğini restore kısmından okutmanız ya da paketi açıp phpmyadminden okutmanız yeterli olur. Dizin en kolayıdır, hiç bir şey olmasa açık halde ftp üzerinden bile yazdırabilirsiniz.
    teşekür ederim full backup u restore kısmından girip home directory bölümünden uplod ettim 5 dk felen sürdü dosyaları açtı fakat site malasef yüklenmedi.
    denem amaçlı yaptım full backup halla bende acaba site neden yüklenmedi.
  • 23-03-2014, 14:54:56
    #7
    _O_
    Üyeliği durduruldu
    Server sahibine yedeği iletirseniz mailler,analizler,database,puplic_html ne var ne yok yüklenir.
    diğer türlü sql,mail ve anadizini ayrı ayrı yuklemelisiniz.
  • 23-03-2014, 14:57:38
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Winscp programını indirin, root olarak bağlanıp tar.gz yedeği home dizini içerisine atın veya konsola bağlanıp wget ile home dizinine çekin.

    /scripts/restorepkg username

    Komutu ile yükleyebilirsiniz. Hata verirse --force komutunu ekleyip öyle deneyin.
  • 23-03-2014, 15:01:50
    #9
    _O_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server sahibine yedeği iletirseniz mailler,analizler,database,puplic_html ne var ne yok yüklenir.
    diğer türlü sql,mail ve anadizini ayrı ayrı yuklemelisiniz.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Winscp programını indirin, root olarak bağlanıp tar.gz yedeği home dizini içerisine atın veya konsola bağlanıp wget ile home dizinine çekin.

    /scripts/restorepkg username

    Komutu ile yükleyebilirsiniz. Hata verirse --force komutunu ekleyip öyle deneyin.
    elezıglı hocam dediginiz sunucu içinmi ? benim sunucu yok malasef root olarak bağlanamam bildiğim kadarı ile.
    __o_ üstat ben full backup yükleyememi dediğim yerden

    restore kısmından home kısmından yüklüyorum
    restoring files da açılıyor

    şu şekilde dosyalarda açılıyor

    backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/
    backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/mms/
    backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/httpfiles/
    ama malasef ftp deki dosylaar vb şeyler hiç bir şey gelmiyor