restore kısmından yedeği atmam yeterlidir değilmi üstat ?. başka bişi yapmam gerek varmı?
Yok yok, başka bir şeye gerek yok. Ama bunlarla uğraşmanız zor olur. Aynı zamanda büyük yedekleri bu şekilde yüklemek her sunucuda mümkün de olmayabilir. Çünkü yedek kurulumu işlemciye bir yük oluşturuyor. cPanel kullanıyorsanız size önerim Backup kısmından Homedir ve SQL yedeklerini ayrı ayrı almanız ya da Dosya Yöneticisi içinde public_html altındaki yedeklemek istediğiniz dizinleri panel üzerinden sıkıştırarak indirmekniz ve yine yedek kısmından sql yedeği almanızdır. Bunları son 2-3 yedek şeklinde arşivler, lazım olunca kurarsınız. Kurmak için de sql yedeğini restore kısmından okutmanız ya da paketi açıp phpmyadminden okutmanız yeterli olur. Dizin en kolayıdır, hiç bir şey olmasa açık halde ftp üzerinden bile yazdırabilirsiniz.