_O_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Server sahibine yedeği iletirseniz mailler,analizler,database,puplic_html ne var ne yok yüklenir.
diğer türlü sql,mail ve anadizini ayrı ayrı yuklemelisiniz.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Winscp programını indirin, root olarak bağlanıp tar.gz yedeği home dizini içerisine atın veya konsola bağlanıp wget ile home dizinine çekin.

/scripts/restorepkg username

Komutu ile yükleyebilirsiniz. Hata verirse --force komutunu ekleyip öyle deneyin.
elezıglı hocam dediginiz sunucu içinmi ? benim sunucu yok malasef root olarak bağlanamam bildiğim kadarı ile.
__o_ üstat ben full backup yükleyememi dediğim yerden

restore kısmından home kısmından yüklüyorum
restoring files da açılıyor

şu şekilde dosyalarda açılıyor

backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/
backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/mms/
backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/httpfiles/
ama malasef ftp deki dosylaar vb şeyler hiç bir şey gelmiyor