Server sahibine yedeği iletirseniz mailler,analizler,database,puplic_html ne var ne yok yüklenir.
diğer türlü sql,mail ve anadizini ayrı ayrı yuklemelisiniz.
Winscp programını indirin, root olarak bağlanıp tar.gz yedeği home dizini içerisine atın veya konsola bağlanıp wget ile home dizinine çekin.
/scripts/restorepkg username
Komutu ile yükleyebilirsiniz. Hata verirse --force komutunu ekleyip öyle deneyin.
elezıglı hocam dediginiz sunucu içinmi ? benim sunucu yok malasef root olarak bağlanamam bildiğim kadarı ile.
__o_ üstat ben full backup yükleyememi dediğim yerden
restore kısmından home kısmından yüklüyorum
restoring files da açılıyor
şu şekilde dosyalarda açılıyor
backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/
backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/mms/
backup-3.23.2014_14-54-25_xxx/httpfiles/
ama malasef ftp deki dosylaar vb şeyler hiç bir şey gelmiyor