Forum Sitesi Olanlar?
21
●1.538
- 02-11-2013, 14:37:56Üyeliği durdurulduArkadaşlar ne kadar PARONOYAK bir milletiz biz? nedir bu kuşku şüphe? Biriside Emir usulu sözler arkadaş sen ceza evindemi yattın bunun neresinde EMIR VERICI SOZ VAR? açıklamamda ne için gerektiğini yazmadım sadece forum sitesi olan varmı site adreslerini yazabilirlermi dedim. Sitenize saldıracam akşam yemeğinde yiyecem neyse sinirlenmeden şu konuyu kapatırmısın admin birinin kalbini kıracam yoksa.!
- 02-11-2013, 14:41:32Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin demişler.üstad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun paranoyaklıkla alakası yok. Sizin iyi niyetli olduğunuzu nereden bilelim?
Ve bu öfke nedir?
Sinirlenecek ne var anlayamadım, kendiniz konuyu açıyorsunuz kendiniz sinirleniyorsunuz. Sonra türk insanı PARONOYAK oluyor.
- 02-11-2013, 14:58:45üstad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTürkçe' de emir cümlelerini bilmiyorsun galiba yazsınlar ne demek ? emir verir gibi emir cümlesi arkadaşlar forumları olan konuya forum adreslerini yazabilir mi ? demek yerine yazsınlar diyorsunuz. Resmen emrediyorsunuz kimse sizin işçiniz değil, kusura bakmayınüstad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2013, 15:01:55Hocam bence susalım kalbimizi kıracak sonra arkadaşSheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2013, 15:31:10Üyeliği durdurulduEmir olarak algılıyosan konuyla ilgilenme arkadaş! ne nazik insansın ya erkek adam herşeye alınmaz o kadar forum sitelerinizi saklayın sigara paketi gibi çorabınız da!!!!!!!!!!!!
Herşeyi Güvenle yapamazsın size saldıracak olan buraya yazmaz ben sizi tanımam siz beni tanımazsınız en son yazan android
nickli arkadaş kafanı çevir arkana bak gülünecek yada dalga geçilecek tek şey orda. 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:31:10 -->-> Daha önceki mesaj 15:27:14 --
Admin konuyu kapatırmısın! Paronayak düşüncelerle paylaşım olmuyor. - 02-11-2013, 15:39:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çoh iyide oldu çoh güzelde iyi oldu taammı? Şimdi meselam google algoridma olayını çoh garıştırdılar. Ha! yahoo nan aralarında bi fark galdı o farkınan çok güzel olduu. Meselam herkesin sıralamasına kimse garışamaz. ben hacklink kasarım şu bayan backlink kasar şu şu şekil kasar. herkes kimseye garışamaz özgürlüğü birdir. Benim yorumlamam bu gadar
- 02-11-2013, 15:41:55Türkçenizi sorgulamayacağım ama konuşmanızdan hiç bir şey anlamadım ne demek istedinizBias08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyla bağlantısını kuramadımda
nickli arkadaş kafanı çevir arkana bak gülünecek yada dalga geçilecek tek şey orda.
konuyla bağlantısını kuramadımda