Bias08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoh iyide oldu çoh güzelde iyi oldu taammı? Şimdi meselam google algoridma olayını çoh garıştırdılar. Ha! yahoo nan aralarında bi fark galdı o farkınan çok güzel olduu. Meselam herkesin sıralamasına kimse garışamaz. ben hacklink kasarım şu bayan backlink kasar şu şu şekil kasar. herkes kimseye garışamaz özgürlüğü birdir. Benim yorumlamam bu gadar
Türkçenizi sorgulamayacağım ama konuşmanızdan hiç bir şey anlamadım ne demek istediniz konuyla bağlantısını kuramadımda