üstad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ne kadar PARONOYAK bir milletiz biz? nedir bu kuşku şüphe? Biriside Emir usulu sözler arkadaş sen ceza evindemi yattın bunun neresinde EMIR VERICI SOZ VAR? açıklamamda ne için gerektiğini yazmadım sadece forum sitesi olan varmı site adreslerini yazabilirlermi dedim. Sitenize saldıracam akşam yemeğinde yiyecem neyse sinirlenmeden şu konuyu kapatırmısın admin birinin kalbini kıracam yoksa.!
Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin demişler.
Bunun paranoyaklıkla alakası yok. Sizin iyi niyetli olduğunuzu nereden bilelim?

Ve bu öfke nedir?

Sinirlenecek ne var anlayamadım, kendiniz konuyu açıyorsunuz kendiniz sinirleniyorsunuz. Sonra türk insanı PARONOYAK oluyor.