• 22-08-2013, 20:27:17
    #1
    Merhaba,

    Öncelikle belirtmek isterim ki lütfen hiç kimse bana "keşke bu işe girmeseydin, keşke girmesen, yol yakınken geri dön" vs. gibi cümleler kurmasın.
    Ben zaten bu işin az çok zararını kestirebiliyorum.
    Ancak bu sektörüe ilk kez giriyorum ve sadece bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olabilirlerse sevinirim.

    Elimde jenerik denilebilecek kadar çok güzel bir adült domain var. Siteyi açtıktan sonra büyük paralar getireceğinden şüphem yok.
    Lakin domaini kayıt ederken bir hata yapıp Türk firmasından(İsimTescil) kayıt etmiştim.
    Hostingi yurtdışı lokasyon olarak alacağım ama hosting yurtdışı,
    domain kayıt firması Türk oluyor ve kayıt firmasının Türk firması olması,
    açılış tarihinden sonra ki 2 aylık süreçte sitenin kapatılma gibi bir durum olabilir mi?

    2 aylık süreç şu durumdan kaynaklanıyor;
    İsimTescil'de domaini olan arkadaşlarımız bilirler, domain transferi kayıt tarihinden en az 60 gün sonra yapılıyor.

    Bu durumda sizce 2 ay geçtikten sonra domaini yabancı bir firmaya transfer ettikten sonra mı siteyi açayım yoksa
    şimdi açıp 2 ay yavaş yavaş kasıp süre dolduktan sonra mı transfer edeyim?
    Tabii eğer şimdi açarsam sitenin kapatılma gibi bir durumu da var sanırım.

    Sizce en mantıklı yöntem nedir? Değerli görüşleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 22-08-2013, 20:34:11
    #2
    Whois bilgilerinden mahkemelik olabilirsin en basitinden.
    Ayrıca marka domain vs adul.t sektöründe para etmez seosu iyi ise o para eder.
    Ayrıca ilk 10 sayfa hatta 20 sayfaya kadar tibten başını kurtaramazsın en basitinden ayda bir 301 yapmaya şimdiden başla
  • 22-08-2013, 20:50:40
    #3
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whois bilgilerinden mahkemelik olabilirsin en basitinden.
    Ayrıca marka domain vs adul.t sektöründe para etmez seosu iyi ise o para eder.
    Ayrıca ilk 10 sayfa hatta 20 sayfaya kadar tibten başını kurtaramazsın en basitinden ayda bir 301 yapmaya şimdiden başla
    Bu söyledikleriniz domainin Türk firmasından kayıt edildiğinde geçerli oluyor değil mi?
  • 22-08-2013, 21:03:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım tavsiye alıyorsun bu işi yıllarca bilenlerden ve daha önemlisi yapanlardan alacaksın yoksa herkes kuru sıkı atar, domaini türk firmadan almışsın yabancı almışsın farketmez. Site için özel şikayet olmadığı sürece zaten kimse seni aramaz, he özel şikayet olur da seni bulmak isterlerse istersen jamaikadan al herşeyini yine bulurlar. Yani boş şeyleri kafana takma. Etiketlerinde isim geçmemesine dikkat et kimsenin seninle işi olmaz rahat ol.
  • 22-08-2013, 21:10:41
    #5
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım tavsiye alıyorsun bu işi yıllarca bilenlerden ve daha önemlisi yapanlardan alacaksın yoksa herkes kuru sıkı atar, domaini türk firmadan almışsın yabancı almışsın farketmez. Site için özel şikayet olmadığı sürece zaten kimse seni aramaz, he özel şikayet olur da seni bulmak isterlerse istersen jamaikadan al herşeyini yine bulurlar. Yani boş şeyleri kafana takma. Etiketlerinde isim geçmemesine dikkat et kimsenin seninle işi olmaz rahat ol.
    Bende zaten işi bilenlerin bana yardımcı olmaları için konuyu açtım.
    Şikâyet edilmesi, etiketlerde isimlerin geçip/geçmemesi(bu konu ile ilgili dün bir konu okumuştum zaten, baya bir problem oluyor) vb. durumları çoğu kez araştırdım, onları biliyorum.
    Benim sadece merak ettiğim domainin Türk firmasında olması problem teşkil eder mi ve sitenin kapatılması gibi bir durum söz konusu olur mu gibisinden...
    Bu konu ile ilgili sizde görüşünüzü paylaştınız, çok teşekkür ederim.
  • 22-08-2013, 21:31:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yerli yabancı hiçbirşey farketmez ayrıca trde ***** domainin ismi hiç mühim değildir nasıl olsa biraz hitlenmeye başlayınca tib tarafından banlanacaktır.
  • 23-08-2013, 02:31:25
    #7
    her xyz site birgün tib i tadacaktir dostum

    yabanci tr fark etmez.. alta birtane iletişim maili koy.. şikayet filan oldumu tib'in dediklerini yerine getir.. yeter.. saten diğer şeyleri biliyorsundur.. ne yayinlamaman gerektigini..