Arkadaşım tavsiye alıyorsun bu işi yıllarca bilenlerden ve daha önemlisi yapanlardan alacaksın yoksa herkes kuru sıkı atar, domaini türk firmadan almışsın yabancı almışsın farketmez. Site için özel şikayet olmadığı sürece zaten kimse seni aramaz, he özel şikayet olur da seni bulmak isterlerse istersen jamaikadan al herşeyini yine bulurlar. Yani boş şeyleri kafana takma. Etiketlerinde isim geçmemesine dikkat et kimsenin seninle işi olmaz rahat ol.
Bende zaten işi bilenlerin bana yardımcı olmaları için konuyu açtım.
Şikâyet edilmesi, etiketlerde isimlerin geçip/geçmemesi(bu konu ile ilgili dün bir konu okumuştum zaten, baya bir problem oluyor) vb. durumları çoğu kez araştırdım, onları biliyorum.
Benim sadece merak ettiğim domainin Türk firmasında olması problem teşkil eder mi ve sitenin kapatılması gibi bir durum söz konusu olur mu gibisinden...
Bu konu ile ilgili sizde görüşünüzü paylaştınız, çok teşekkür ederim.