Merhaba,
Öncelikle belirtmek isterim ki lütfen hiç kimse bana "keşke bu işe girmeseydin, keşke girmesen, yol yakınken geri dön" vs. gibi cümleler kurmasın.
Ben zaten bu işin az çok zararını kestirebiliyorum.
Ancak bu sektörüe ilk kez giriyorum ve sadece bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olabilirlerse sevinirim.
Elimde jenerik denilebilecek kadar çok güzel bir adült domain var. Siteyi açtıktan sonra büyük paralar getireceğinden şüphem yok.
Lakin domaini kayıt ederken bir hata yapıp Türk firmasından(İsimTescil) kayıt etmiştim.
Hostingi yurtdışı lokasyon olarak alacağım ama hosting yurtdışı,
domain kayıt firması Türk oluyor ve kayıt firmasının Türk firması olması,
açılış tarihinden sonra ki 2 aylık süreçte sitenin kapatılma gibi bir durum olabilir mi?
2 aylık süreç şu durumdan kaynaklanıyor;
İsimTescil'de domaini olan arkadaşlarımız bilirler, domain transferi kayıt tarihinden en az 60 gün sonra yapılıyor.
Bu durumda sizce 2 ay geçtikten sonra domaini yabancı bir firmaya transfer ettikten sonra mı siteyi açayım yoksa
şimdi açıp 2 ay yavaş yavaş kasıp süre dolduktan sonra mı transfer edeyim?
Tabii eğer şimdi açarsam sitenin kapatılma gibi bir durumu da var sanırım.
Sizce en mantıklı yöntem nedir? Değerli görüşleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.