• 21-07-2013, 04:03:45
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SMF in Türkce destegi mevcut hocam. bilgine
  • 21-07-2013, 04:35:54
    #11
    Ben gelecek defa XenForo alacağım. Sonuçta XenForo'nun başındakiler, eski vBullenticiler.

    vBulletin yavaş yavaş ölüyor, 5'e çok az site geçti, R10 bile hala vBulletin 3.
  • 21-07-2013, 13:56:37
    #12
    vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gelecek defa XenForo alacağım. Sonuçta XenForo'nun başındakiler, eski vBullenticiler.

    vBulletin yavaş yavaş ölüyor, 5'e çok az site geçti, R10 bile hala vBulletin 3.
    hocam sanki ip board da bir ilerleme var gibi xenforo doğrusunuz herkes vbulletin diyor ama gerçekten pahalı :S
  • 21-07-2013, 14:41:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Woltlab Burning Board da kullanabilirsiniz.
  • 21-07-2013, 14:55:31
    #14
    SnooPyDogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Woltlab Burning Board da kullanabilirsiniz.
    onu duymadım hocam ama xenforo seo su ile birlikte geliyor o avantajıda var bu arada
  • 19-08-2013, 17:37:33
    #15
    Digitalpoint.com sitesinin xenforo kullanmaya başlaması bile, tek başına referanstır.
    Linkte vbulletin den xenforo ya geçtikten bir ay sonraki değişime ait bilgiler var.
    https://forums.digitalpoint.com/thre...nforo.2637721/
  • 30-11-2013, 01:15:09
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phpBB nin adı bile geçmiyor yorumlarda. Cidden üzücü bir durum zamanının kralıydı oysa.
  • 30-11-2013, 01:28:38
    #17
    NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phpBB nin adı bile geçmiyor yorumlarda. Cidden üzücü bir durum zamanının kralıydı oysa.
    2003 e geri dönecek olursak en iyisi diyebiliriz ama şu an için vbulletin harici hiçbir forum güven vermiyor açıkcası.
  • 30-11-2013, 01:46:03
    #18
    Vbulletin diyenler çok olacaktır en çok kullanılan ücretli forum scripti. Kişisel fikrim şuan için en iyi kullanışlı, ve hızlı, ücretli forum scripti Xenforo, denemelisiniz. 7-8 yıldır forumlarım var, phpbb, vbulletin, smf, Xenforo hepsini kullandım. Xenforo içlerinde en mükemmeli. (IP.Board bunu hiç kullanmadım)