Hangi Ücretli Forum Scripti İyi?
25
●5.837
- 21-07-2013, 04:03:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.SMF in Türkce destegi mevcut hocam. bilgine
- 21-07-2013, 04:35:54Ben gelecek defa XenForo alacağım. Sonuçta XenForo'nun başındakiler, eski vBullenticiler.
vBulletin yavaş yavaş ölüyor, 5'e çok az site geçti, R10 bile hala vBulletin 3.
- 21-07-2013, 13:56:37hocam sanki ip board da bir ilerleme var gibi xenforo doğrusunuz herkes vbulletin diyor ama gerçekten pahalı :Svagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2013, 14:55:31onu duymadım hocam ama xenforo seo su ile birlikte geliyor o avantajıda var bu aradaSnooPyDogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2013, 17:37:33Digitalpoint.com sitesinin xenforo kullanmaya başlaması bile, tek başına referanstır.
Linkte vbulletin den xenforo ya geçtikten bir ay sonraki değişime ait bilgiler var.
https://forums.digitalpoint.com/thre...nforo.2637721/ - 30-11-2013, 01:28:382003 e geri dönecek olursak en iyisi diyebiliriz ama şu an için vbulletin harici hiçbir forum güven vermiyor açıkcası.NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2013, 01:46:03Vbulletin diyenler çok olacaktır en çok kullanılan ücretli forum scripti. Kişisel fikrim şuan için en iyi kullanışlı, ve hızlı, ücretli forum scripti Xenforo, denemelisiniz. 7-8 yıldır forumlarım var, phpbb, vbulletin, smf, Xenforo hepsini kullandım. Xenforo içlerinde en mükemmeli. (IP.Board bunu hiç kullanmadım)