Ben gelecek defa XenForo alacağım. Sonuçta XenForo'nun başındakiler, eski vBullenticiler.
vBulletin yavaş yavaş ölüyor, 5'e çok az site geçti, R10 bile hala vBulletin 3.
hocam sanki ip board da bir ilerleme var gibi xenforo doğrusunuz herkes vbulletin diyor ama gerçekten pahalı :S