NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
phpBB nin adı bile geçmiyor yorumlarda. Cidden üzücü bir durum zamanının kralıydı oysa.
2003 e geri dönecek olursak en iyisi diyebiliriz ama şu an için vbulletin harici hiçbir forum güven vermiyor açıkcası.