• 16-06-2013, 15:00:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hesabımdan saat 4.30 saatlerinde bi miktar para çekilmiş kart şifresini kimse bilmedigi halde işbank hesabımdan garanti bankamatikten para çekilmiş
    bu garanti bankasının şube numarası var hangi ve nerdeki şube oldugunu bulabilirmiyim ?
    İşbank müşteri temsilcileride saolsun 1 saat sonra baglanabiliyoruz
    Yardımcı olucak varmı bu konuda ?
  • 16-06-2013, 16:37:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Prusa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabımdan saat 4.30 saatlerinde bi miktar para çekilmiş kart şifresini kimse bilmedigi halde işbank hesabımdan garanti bankamatikten para çekilmiş
    bu garanti bankasının şube numarası var hangi ve nerdeki şube oldugunu bulabilirmiyim ?
    İşbank müşteri temsilcileride saolsun 1 saat sonra baglanabiliyoruz
    Yardımcı olucak varmı bu konuda ?
    ilgili bankayı aramanızda fayda var.
  • 16-06-2013, 16:39:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    valla hocam uğraşmayın eğer siz çekmediyseniz şubenize gidin direk durumu bildirin orda size detaylı bilgi verirler.
  • 16-06-2013, 16:43:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İsbank ile bir benzerini ben de yasadim. Kredi kartimdam cekilmisti benim de. Gerci sistemdeki bir problemden kaynaklanmisti benimki. Neyse, hemen karti iptal ettirin arayip ve problem icin de bir case acsinlar size. Bir kac hafta icinde cozulur buyuk ihtimalle.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-06-2013, 16:46:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hesap işletim ücreti falan kesmiş olabilirler.
  • 16-06-2013, 18:09:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kartı iptal ettirdim işbank müşteri hizmetleriyle görüştüm ama çekilen yer garanti bank oldugu için bilgi alamıyolarmış :/
  • 16-06-2013, 18:51:09
    #7
    Prusa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı iptal ettirdim işbank müşteri hizmetleriyle görüştüm ama çekilen yer garanti bank oldugu için bilgi alamıyolarmış :/
    Şimdi sert konuşmanızın vakti gelmiş demektir ! Sert olacaksın.
    Köpek gibi kart işletim ücreti veriyorsun. Yıllık 70 TL, sen bunu ödüyorsun. Oradan bilgi alamıyoruz ne demektir ?
    Verdiğin paranın hizmetini alacaksın. Söyle, durum böyle. Bilgi alacaklar !
    bastır, bastır, bastır.

    Bir işbank kullanıcısından öneriler.
  • 17-06-2013, 04:02:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sert konuşmanızın vakti gelmiş demektir ! Sert olacaksın.
    Köpek gibi kart işletim ücreti veriyorsun. Yıllık 70 TL, sen bunu ödüyorsun. Oradan bilgi alamıyoruz ne demektir ?
    Verdiğin paranın hizmetini alacaksın. Söyle, durum böyle. Bilgi alacaklar !
    bastır, bastır, bastır.

    Bir işbank kullanıcısından öneriler.
    Gerekli şikayetler yapıldı bu işin peşindeyim önerileriniz için teşekkürler
  • 21-06-2013, 15:27:37
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçekten sert konuşmak lazım bu durumlarda
    bağırın çağırın
    dünyanın parasını alıyorlar
    sırf hava paraları bile fazlasıyla ayakta tutuyor
    yasal tefeciler,kaynağını takip edemiyorlarmış