Prusa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartı iptal ettirdim işbank müşteri hizmetleriyle görüştüm ama çekilen yer garanti bank oldugu için bilgi alamıyolarmış :/
Şimdi sert konuşmanızın vakti gelmiş demektir ! Sert olacaksın.
Köpek gibi kart işletim ücreti veriyorsun. Yıllık 70 TL, sen bunu ödüyorsun. Oradan bilgi alamıyoruz ne demektir ?
Verdiğin paranın hizmetini alacaksın. Söyle, durum böyle. Bilgi alacaklar !
bastır, bastır, bastır.

Bir işbank kullanıcısından öneriler.