GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi sert konuşmanızın vakti gelmiş demektir ! Sert olacaksın.
Köpek gibi kart işletim ücreti veriyorsun. Yıllık 70 TL, sen bunu ödüyorsun. Oradan bilgi alamıyoruz ne demektir ?
Verdiğin paranın hizmetini alacaksın. Söyle, durum böyle. Bilgi alacaklar !
bastır, bastır, bastır.

Bir işbank kullanıcısından öneriler.
Gerekli şikayetler yapıldı bu işin peşindeyim önerileriniz için teşekkürler