Daha önce blogspot sitemde konu açtığım zaman boş sayfa gelirdi ve bende oraya gerekli kodlarımı girerdim.Bugün ise boş sayfa oluşturduğumda aşağıdaki kodun geldiğini gördüm.Ne anlama gelmektedir?Otomatik olarak eklenmiş.Silmem gerekirmi yoksa kalsınmı
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
Bu kodun anlamı nedir ?
9
●730
- 19-05-2013, 14:56:19
- 19-05-2013, 23:37:03Arkadaşlar yokmu bilen.Googlede de bulamıyorum ne anlam geldiğini !
- 20-05-2013, 00:28:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bakınız;trojan_alert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"
- 20-05-2013, 17:20:37GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleamiraltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GooGDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem Blogspot (google)
Önceden "Yeni yayın oluştur" dediğim zaman böyle bir kod yazmıyordu.Temiz boş sayfa geliyordu.Fakat son 2 gündür "Yeni yayın oluştur" dediğim zaman bu kodu otomatik ekleyip karşıma sayfayı getiriyor.Bende silmeden kendi kodlarımı ekliyip kaydediyorum.Tabi kodun ne anlama geldiğini bilmeden. - 20-05-2013, 20:01:31Üyeliği durdurulduHocam ayarlardan karıştırın zamanında öyle bir bölüm vardı...Yeni yazı paneline otomatik olarak istediğiniz şeyleri ekleyebiliyordunuz...yani şablon gibi birşeydi otomatik ekleniyodutrojan_alert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2013, 20:07:03