Sistem Blogspot (google)
Önceden "Yeni yayın oluştur" dediğim zaman böyle bir kod yazmıyordu.Temiz boş sayfa geliyordu.Fakat son 2 gündür "Yeni yayın oluştur" dediğim zaman bu kodu otomatik ekleyip karşıma sayfayı getiriyor.Bende silmeden kendi kodlarımı ekliyip kaydediyorum.Tabi kodun ne anlama geldiğini bilmeden.
Hocam ayarlardan karıştırın zamanında öyle bir bölüm vardı...Yeni yazı paneline otomatik olarak istediğiniz şeyleri ekleyebiliyordunuz...yani şablon gibi birşeydi otomatik ekleniyodu