Daha önce blogspot sitemde konu açtığım zaman boş sayfa gelirdi ve bende oraya gerekli kodlarımı girerdim.Bugün ise boş sayfa oluşturduğumda aşağıdaki kodun geldiğini gördüm.Ne anlama gelmektedir?Otomatik olarak eklenmiş.Silmem gerekirmi yoksa kalsınmı
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
Bakınız;
dir="ltr"
style="text-align: left;"
trbidi="on"