PhP mi ? ASP mi? hangisi daha iyidir.?
39
●2.670
- 15-06-2008, 02:05:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Soru biraz garip olmuş.

Tabi ki PHP'ci, PHP; ASP'ci de, ASP diyecektir.
ASP daha kolaydır. Microsoft ürünü olduğu için kullanmak istemem.
Ama ikisi ile de istediğini yapabilirsin.
PHP iyidir, güzeldir, severim
Benim'de oyum PHP'ye - 15-06-2008, 02:21:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.PHP ile yapılanlar ASP ile niye yapılmasın? Yapılır.KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence asp, ders olarak asp gördüm için asp olarak devam etmeye çalışıyorum. Tavsiyem seninde hangisinde daha çok bilgi birikimin varsa ona yönelmen - 15-06-2008, 09:31:38Birakin yahu ASP'cilerde kendilerini kandiriyo :Pp
Saka bir yanada ASP'ye gore PHP'de daha rahat calisirsin.
Kesinlikle PHP diyorum.
asp.Net mi PHP mi?
diye soracak olursan; .Net
- 15-06-2008, 13:38:49Katılıyorum =)Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında kullanım yerine göre değişir bence .. Hemde sonuçta PHP kavramı birçok sitenin temelini oluşturmakta
- 16-06-2008, 00:09:19Seçim Yapmak Zor Çünki İkisindede Çok Hoş ve Güzel Tasarımlar Yapabilirsin
Sadece Yaratıcılık Gerek

