• 21-04-2025, 01:58:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamün Aleyküm. Hocalarım selenium nedir ve trafik botunda neden selenium kullanıyoruz en mantıklısı hangisidir
  • 21-04-2025, 02:06:01
    #2
    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün Aleyküm. Hocalarım selenium nedir ve trafik botunda neden selenium kullanıyoruz en mantıklısı hangisidir
    selenium var request var

    selenium tarayıcı açar, gereksiz isteklerle beraber normal giriş yapar gibi işlem yapar.
    request arkaplanda çalışır, gereksiz hiç bir istek atmaz, seleniuma ithafen request tabanlı bir sistem çok daha zordur.
  • 21-04-2025, 02:13:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    senatorlord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selenium var request var

    selenium tarayıcı açar, gereksiz isteklerle beraber normal giriş yapar gibi işlem yapar.
    request arkaplanda çalışır, gereksiz hiç bir istek atmaz, seleniuma ithafen request tabanlı bir sistem çok daha zordur.
    Ne öneriyorsunuz baska var mı bilmedigimiz
  • 21-04-2025, 04:05:33
    #4
    Playwright daha iyidir bence Selenium yerine tercih ederim.
  • 21-04-2025, 10:27:45
    #5
    Selenium birkaç kez kullandım fena değil
  • 21-04-2025, 16:57:05
    #6
    Bu doğal süreçle alakalı aslında, iyi bir confirme edilmiş browser otomasyonu daha az veri tüketir ve normal kullanıcı gibi davranışı artırır.
    Request bazlı gelen direkt hitler belirli süre sonunda domainin spam algılanması ve geri düşüş sağlıyor.
  • 21-04-2025, 19:26:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    andolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu doğal süreçle alakalı aslında, iyi bir confirme edilmiş browser otomasyonu daha az veri tüketir ve normal kullanıcı gibi davranışı artırır.
    Request bazlı gelen direkt hitler belirli süre sonunda domainin spam algılanması ve geri düşüş sağlıyor.
    O zaman doğal süreç için saniyeleri mi düşürelim hocam tam anlamadım :/
  • 21-04-2025, 20:40:11
    #8
    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman doğal süreç için saniyeleri mi düşürelim hocam tam anlamadım :/
    Saniyeleri düşürmeniz etkili olacağını zannetmiyorum, kötü tecrübelerim oldu bu konuda
    Doğal süreç kastım normal kullanıcı davranışları; siteyi gezer, içeridekileri linkleri gezer vs.
    Ama süreçler iyi confirme edilmezse yüksek proxy tüketir, daha azı tüketmesi gerekir.