selenium var request var
selenium tarayıcı açar, gereksiz isteklerle beraber normal giriş yapar gibi işlem yapar.
request arkaplanda çalışır, gereksiz hiç bir istek atmaz, seleniuma ithafen request tabanlı bir sistem çok daha zordur.
Ne öneriyorsunuz baska var mı bilmedigimiz