ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamün Aleyküm. Hocalarım selenium nedir ve trafik botunda neden selenium kullanıyoruz en mantıklısı hangisidir
selenium var request var

selenium tarayıcı açar, gereksiz isteklerle beraber normal giriş yapar gibi işlem yapar.
request arkaplanda çalışır, gereksiz hiç bir istek atmaz, seleniuma ithafen request tabanlı bir sistem çok daha zordur.