• 28-12-2023, 17:24:15
    #1
    Herkese merhabalar,

    Arkadaşlar biz alanında en iyisi olacağımız bir iş takip yazılımı geliştirmekteyiz. Erp ye yakın bir bir iş takip yazılımı. Yani sadece iş takibi değil bunun yanında muhasebe, stok, depo vs de var. Üzerinde uzun süredir çalışıyoruz Allah'a şükür baya yol kat ettik. Tam olarak bitmedi ama bitime doğru gidiyoruz. Modüler yapıda bir yazılım yaklaşık 10-12 modülden ve sanıyorum yaklaşık 200 sayfadan oluşmaktadır. 4-5 modül bitti. Aslında yazılım tamamen bittikten sonra frontend kısmına geçecektik ama zamandan tasarruf için şimdiden bu biten modülleri yaparak başlamaya karar verdik. Bu yüzden projemizin Frontend kısmını üstlenecek (şunu bunu bilmesi gerekiyor gibi saçmalıklardan bahsetmeyeceğim) işinin ehli bir çok java dillerine hakim (react düşünüyoruz) bir frontendci arkadaşa ihtiyacımız vardır.

    Yazılımımız .net core teknolojisi ile yazılmaktadır. Yazılımın neredeyse tüm modüllerini excel de photoshop da kullanarak süsleyip tasarladım. İşinizi ciddi manada kolaylaştırdım ben

    Konuya girmeden önce şunu net söyleyebilirim ki bu yazılım piyasaya çıktıktan sonra rakiplerinin bir adım önünde olacak. 1 adım önde olması için bu projeye ciddi zaman harcadım. Çokça rakip analizleri yaptım 30 un üzerinde hem erp hem de workflow yazılımları inceledim. Teknoloji ve özellik olarak birçoğundan öndeyiz aynı şekilde UI tarafında da onlardan 1 adım önde olmamız gerekiyor. Bu yüzden de işinin ehli bir frontendci olması gerekmektedir. Şunu bunu bilmesi gerekiyor gibi saçmalıklardan bahsetmeyeceğim. Neyse gelelim olaya,

    Öncelikle yazılımımız 3 panelden oluşmaktadır.

    1- Admin paneli yani yazılımı kullanacak olan firmaları ekleyeceğimiz panel

    2- Yazılımı kullanacak olan "kiracı"ların kullanacağı panel

    3- Yazılımı kullanacak olan kiracıların "müşterilerinin" kullanacağı panel (işlerini, paralarını vs takip edeceği panel)

    İşi alacak arkadaş önce dediğim gibi backendi biten modülleri yapacak o esnada backendci arkadaş diğer modülleri yazmaya devam ediyor olacak. Frontendci elindeki işi bitirdikten sonra backendici nin modülü bitirmesini bekleyecek o bitirecek frontendci tamamlayacak bu sekilde ilerlemiş olacağız. Hatta beklerken bizim kiracıyı ekleyeceğimiz paneli yapabilir, sonra kiracının panelini düzenler sonra da müşteri panelini düzenler. Şimdi yazıyorum ama nasıl ilerleyeceğimizi detaylıca konusuruz zaten.

    Ödeme kısmına gelince ben bu işte biraz fazla dolandırıldığım için şöyle bir yol izleme kararı aldım. Bu şekilde ne siz ne de biz zarar görmeyeceğiz. Şöyle ki;

    Sizinle modül başı anlaşma yapacağız. Yani ödemeler modül başı verilecektir.

    Bir olay da şudur, isterseniz size sunacağız yüzde karşısında da bizimle projeye ortak olabilirsiniz.

    Paraya anlık ihtiyacı olan kişiler için elbette nakit anlaşma sizin için mantıklı gelebilir ama anlık paraya ihtiyacı olmayanlar için inanın bana yüzdelik ortaklık size daha çok kazandırır. Benim önceliğim bu ortaklık olacaktır. Yani tüm teklifleri değerlendireceğim elbette ama önceliğim ortaklık sonra da düşük teklif verenler olacaktır.

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama herşeyi yazdığımı düşünüyorum. Teşekkür eder, tekliflerinizi beklerim.
  • 28-12-2023, 17:27:41
    #2
    bbedir34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhabalar,

    Arkadaşlar biz alanında en iyisi olacağımız bir iş takip yazılımı geliştirmekteyiz. Erp ye yakın bir bir iş takip yazılımı. Yani sadece iş takibi değil bunun yanında muhasebe, stok, depo vs de var. Üzerinde uzun süredir çalışıyoruz Allah'a şükür baya yol kat ettik. Tam olarak bitmedi ama bitime doğru gidiyoruz. Modüler yapıda bir yazılım yaklaşık 10-12 modülden oluşmakta. 4-5 modül bitti. Aslında yazılım tamamen bittikten sonra frontend kısmına geçecektik ama zamandan tasarruf için şimdiden bu biten modülleri yaparak başlamaya karar verdik.

    Konuya girmeden önce şunu net söyleyebilirim ki bu yazılım piyasaya çıktıktan sonra rakiplerinin bir adım önünde olacak. 1 adım önde olması için bu projeye ciddi zaman harcadım. Çokça rakip analizleri yaptım 30 un üzerinde hem erp hem de workflow yazılımları inceledim. Teknoloji ve özellik olarak birçoğundan öndeyiz aynı şekilde UI tarafında da onlardan 1 adım önde olmamız gerekiyor. Bu yüzden de işinin ehli bir frontendci olması gerekmektedir. Şunu bunu bilmesi gerekiyor gibi saçmalıklardan bahsetmeyeceğim. Neyse gelelim olaya,

    Öncelikle yazılımımız 3 panelden oluşmaktadır.

    1- Admin paneli yani yazılımı kullanacak olan firmaları ekleyeceğimiz panel

    2- Yazılımı kullanacak olan "kiracı"ların kullanacağı panel

    3- Yazılımı kullanacak olan kiracıların "müşterilerinin" kullanacağı panel (işlerini, paralarını vs takip edeceği panel)

    Yazılımımız .net core teknolojisi ile yazılmaktadır. Frontend kısmında ise react kullanmayı düşünüyoruz, Yazılımın neredeyse tüm modüllerini excel de photoshop da kullanarak süsleyip tasarladım.

    İşi alacak arkadaş önce dediğim gibi backendi biten modülleri yapacak o esnada backendci arkadaş diğer modülleri yazmaya devam ediyor olacak. Frontendci elindeki işi bitirdikten sonra backendici nin modülü bitirmesini bekleyecek o bitirecek frontendci tamamlayacak bu sekilde ilerlemiş olacağız. Hatta beklerken bizim kiracıyı ekleyeceğimiz paneli yapabilir, sonra kiracının panelini düzenler sonra da müşteri panelini düzenler. Şimdi yazıyorum ama nasıl ilerleyeceğimizi detaylıca konusuruz zaten.

    Ödeme kısmına gelince ben bu işte biraz fazla dolandırıldığım için şöyle bir yol izleme kararı aldım. Bu şekilde ne siz ne de biz zarar görmeyeceğiz. Şöyle ki;

    Sizinle modül başı anlaşma yapacağız. Yani ödemeler modül başı verilecektir.

    Bir olay da şudur, isterseniz size sunacağız yüzde karşısında da bizimle projeye ortak olabilirsiniz.

    Paraya anlık ihtiyacı olan kişiler için elbette nakit anlaşma sizin için mantıklı gelebilir ama anlık paraya ihtiyacı olmayanlar için inanın bana yüzdelik ortaklık size daha çok kazandırır. Benim önceliğim bu ortaklık olacaktır. Yani tüm teklifleri değerlendireceğim elbette ama önceliğim ortaklık sonra da düşük teklif verenler olacaktır.

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama herşeyi yazdığımı düşünüyorum. Teşekkür eder, tekliflerinizi beklerim.
    c# biliyorum yetrmi =
  • 28-12-2023, 17:38:00
    #3
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    c# biliyorum yetrmi =
    çok teşekkür ederim çok sağolun ama bize frontend bilen arkadaş lazım.
  • 28-12-2023, 17:47:04
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    @Alp37;
  • 28-12-2023, 17:49:24
    #5
    pm gönderdim hocam
  • 28-12-2023, 17:54:22
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Siz çok dolandırıldınızda, yazılımcılar dolandırılmıyor mu? 3 itradeyle r10 da ticari konu bile açamazken böyle şartlar sunmanız ne kadar doğru? R10 da iyi bir yazılımcı en kötü ihtimalle sizden daha fazla itradeye sahiptir. Bu durumda iyi bir yazılımcı size neden güvenip çalışsın ki?
  • 28-12-2023, 17:57:12
    #7
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    c# biliyorum yetrmi =
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz çok dolandırıldınızda, yazılımcılar dolandırılmıyor mu? 3 itradeyle r10 da ticari konu bile açamazken böyle şartlar sunmanız ne kadar doğru? R10 da iyi bir yazılımcı en kötü ihtimalle sizden daha fazla itradeye sahiptir. Bu durumda iyi bir yazılımcı size neden güvenip çalışsın ki?
    Bende o yüzden işte modül başı çalışıcaz dedim. böylelikle iki tarafta güvenli çalışacak. Ayrıca beni tanımadığınız için böyle düşünmenizi çok olumlu karşılıyorum. Ben ayrıca İStanbul Kadıköy ' de laptop tamir firmam var. buyrun gelin tanışalım beni o zaman anlarsınız bu adam kimseyi dolandıramaz dersiniz zaten )
  • 28-12-2023, 17:57:49
    #8
    react kullanıyorum yazabilirsiniz.
  • 28-12-2023, 20:27:15
    #9
    pm den iletişime geçildi.