logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
c# biliyorum yetrmi =
SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz çok dolandırıldınızda, yazılımcılar dolandırılmıyor mu? 3 itradeyle r10 da ticari konu bile açamazken böyle şartlar sunmanız ne kadar doğru? R10 da iyi bir yazılımcı en kötü ihtimalle sizden daha fazla itradeye sahiptir. Bu durumda iyi bir yazılımcı size neden güvenip çalışsın ki?
Bende o yüzden işte modül başı çalışıcaz dedim. böylelikle iki tarafta güvenli çalışacak. Ayrıca beni tanımadığınız için böyle düşünmenizi çok olumlu karşılıyorum. Ben ayrıca İStanbul Kadıköy ' de laptop tamir firmam var. buyrun gelin tanışalım beni o zaman anlarsınız bu adam kimseyi dolandıramaz dersiniz zaten )