R10.NET'in Bence En İyisi
Siz çok dolandırıldınızda, yazılımcılar dolandırılmıyor mu? 3 itradeyle r10 da ticari konu bile açamazken böyle şartlar sunmanız ne kadar doğru? R10 da iyi bir yazılımcı en kötü ihtimalle sizden daha fazla itradeye sahiptir. Bu durumda iyi bir yazılımcı size neden güvenip çalışsın ki?