Merhaba arkadaşlar...
Şimdi benim kredi kartımın limiti 5250(kartım HSBC advantage)
ve ben bunu taksitlendirmek istiyorum...
En uygun şekilde nasıl taksitlendirirm.?
Aklımda altını peşin fiyatına 8 taksitle alıp(8 den yukarı yapmıyorlar,12 olsa daha iyi olacak)
başka bir yere satmak var...
En az zararla bu miktarı nasıl taksitlendirebilirim.?
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok iyi olur...
Şimdiden teşekkür ederim...
Bir Sorum Olacak...
7
●665
- 30-01-2013, 21:40:47
- 30-01-2013, 23:42:42DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle guncel olarak altını peşin fiyatına taksitle satan yok. Geçtiğimiz aylarda gg, yeniçarşım gibi sanal mağazalar satıyordu ama şu anda satmıyorlar. Altını hariç tutuyorlar kampanyalarında.
Yani 5000 TL lik altını size tahmini %5-6 fazla fiyattan verirler. O da tek çekime. Taksiti unut. Taksit olursa %15-20 lere kadar eklerler.
Ama eğer 5250 tL lik borcunu ödeyemiyor ve sürekli faiz ödüyorsan/ödeyeceksen yapabileceklerin;
*En az asgarisini ödemek şartıyla her ay ödeyebileceğiniz kadar ödeme yapıcan ve minimum harcama yap.
*Başka bir bankadan ihtiyaç kredi çekip kredi kartını kapat.
*Altın seçeneğini de düşün ama toplam maliyetni iyi hesap et. - 31-01-2013, 00:09:00Bence sen ne istediğini bilmiyorsun. Ne istediğini yazarsan ona göre cevap vermeye çalışırım.DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: kredi kartı kredi değil ödeme aracıdır. - 31-01-2013, 14:31:37Açıklama için tşk ederim hocam...Amacım zorlanmadan ödeme yapmak...wtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatmak istediğimi yeterince açık yazdım zaten... - 31-01-2013, 17:06:18Bir indirim karşılığı, birisine 12 ya da 24 ay vadeli alış veriş yap. 12 ay için %10-15, 24 ay için de %20-30 arası bir rakam uygundur.
- 31-01-2013, 19:25:50Senin amacın şu:DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri bana para versin, ben o parayı kullanayım. Taksit taksit de faiziyle ödeyeyim. Buna kredi almak deniyor. Bir mevduat bankasına gideceksin, ben şu vadeli şu kadar liralık ihtiyaç kredisi istiyorum diyeceksin. Olayın "kredi kartı" ile alakası yok. Kredi kartından "legal" olarak yapabileceğin şey nakit çekip bu çekimi taksitlendirmendir. Gerisi ya illegaldir ya da (çok pahalıya mal alıp çok ucuza satmak zorunda kalmak gibi) sana çok pahalıya patlar. - 31-01-2013, 23:04:25Hocam anlatamadım herhalde sana durumu...Kimseden para istemiyorum...mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi kartıma o miktarı ben yatırcam zaten...Başlıkta anlattım durumu.Genel olarak hepsini taksitlendirmek istiyorum...Banka kredileri vs.çok fazla üzerine koyduğu için uygun şekilde 12 ay taksitlendirmek istiyorum.Yani burdaki herhangi birisinden para istemiyorum
anladın mı dostum.?Başlığımda da herhangi bir istek ibaresi yok...SORU sadece...
anladın mı dostum.?Başlığımda da herhangi bir istek ibaresi yok...SORU sadece...