Senin amacın şu:
Biri bana para versin, ben o parayı kullanayım. Taksit taksit de faiziyle ödeyeyim. Buna kredi almak deniyor. Bir mevduat bankasına gideceksin, ben şu vadeli şu kadar liralık ihtiyaç kredisi istiyorum diyeceksin. Olayın "kredi kartı" ile alakası yok. Kredi kartından "legal" olarak yapabileceğin şey nakit çekip bu çekimi taksitlendirmendir. Gerisi ya illegaldir ya da (çok pahalıya mal alıp çok ucuza satmak zorunda kalmak gibi) sana çok pahalıya patlar.
Hocam anlatamadım herhalde sana durumu...Kimseden para istemiyorum...
Kredi kartıma o miktarı ben yatırcam zaten...Başlıkta anlattım durumu.Genel olarak hepsini taksitlendirmek istiyorum...Banka kredileri vs.çok fazla üzerine koyduğu için uygun şekilde 12 ay taksitlendirmek istiyorum.Yani burdaki herhangi birisinden para istemiyorum

anladın mı dostum.?Başlığımda da herhangi bir istek ibaresi yok...SORU sadece...