Merhaba arkadaşlar...
Şimdi benim kredi kartımın limiti 5250(kartım HSBC advantage)
ve ben bunu taksitlendirmek istiyorum...
En uygun şekilde nasıl taksitlendirirm.?
Aklımda altını peşin fiyatına 8 taksitle alıp(8 den yukarı yapmıyorlar,12 olsa daha iyi olacak)
başka bir yere satmak var...
En az zararla bu miktarı nasıl taksitlendirebilirim.?
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok iyi olur...
Şimdiden teşekkür ederim...