• 26-10-2012, 13:29:53
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    -İkili birleşik koltuktan alabilirsin bir tane onlarda hoş duruyor, ama deri olmasın terletiyor, müşteriler kaçar yoksa.
    -

    Bu tarz birşey alabilirsin, gayet rahattır arkaya doğru sallanır, tercih edilen bir modeldir.

    - Cafede müzik olmalı, ama son seste olmasın arka planda hoş duruyor.
    - Cihazlar bitişik olmasın, oyun seslerini de ona göre ayarlayın.
    - 100m2 demişsiniz, eğer ilerde büyütme vs gibi işlemler olursa, özel loca açın, tercih eden olacaktır.
    - Ortam çok karanlık olmasın, mekanın ışıklandırmasında led ışıklardan kullanır ve ortamı güzel bir şekilde dizayn ederseniz, göze hoş gelen bir tasarım çıkıyor.
    - İlk hafta turnuva düzenleyebilirsin, yada ara ara turnuva yapabilir çeşitli ödüller verebilirsin, kullanıcı çekersin.
    - İmkanlar dahilinde dükkanın dışından gözükecek şekilde bir tv bağla ve oyunların demolarını gösteren bir tv koy, sürekli açık kalsın. Millet ps3 ü pesten ibaret sanmasın birçok oyun var.
    - Cips, fındık,fıstık, yiyecek vs olacaksa mekanda fazla fahiş fiyattan vermeyin elinde kalır. Eğer yağlı yiyeceklerde cips vs koyacaksan her oyun sonrası kolları ıslak mendille silin. Müşteri olarak gittiğim yerlerde buna dikkat ederim bu tip durumda kol değiştirtirim hep.
    - Koltukların önlerinde ayak uzatmak için ufak masalardan olursa tadından yenmez.
  • 26-10-2012, 13:58:20
    #29
    Koltuklar 3 lu ve yanlarinda 2 tane 1 li sekilde olmali bence Gelen kisilerin yaninda mutlaka arkadasi oluyor.

    Ayrica ben hala loca acmaniz taraftariyim
  • 26-10-2012, 14:09:10
    #30
    İsim vermek istemiyorum çok büyük bir ps cafe kesinlikle orjinal oun kullanmıyor. Onlarca oyun HDD üzerinden çalıştırılıyor.

    Bence sizde böyle yapmalısınız çünkü oyun ciddi bir masraf
  • 26-10-2012, 14:30:31
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Loca bencede açmalısınız ben haftada yaklaşık 3-4 kez loca guitar heroya gidiyorum 3 saat duruyorum saati kişi başı 4 TL . 3 kişi gidiyoruz 3 saat duruyoruz 4x3=12 12x3=36 TL para bırakıyoruz.Boş kaldığıda nadir oluyor.

    Tasarımda

    Odanın içi koyu gri kağıtla kaplanmış 4 koltuk guitar hero seti ses sistemi birde mor florasan çok hoş bir atmosfer oluyor.
  • 27-10-2012, 12:48:42
    #32
    ExpLasioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Loca bencede açmalısınız ben haftada yaklaşık 3-4 kez loca guitar heroya gidiyorum 3 saat duruyorum saati kişi başı 4 TL . 3 kişi gidiyoruz 3 saat duruyoruz 4x3=12 12x3=36 TL para bırakıyoruz.Boş kaldığıda nadir oluyor.

    Tasarımda

    Odanın içi koyu gri kağıtla kaplanmış 4 koltuk guitar hero seti ses sistemi birde mor florasan çok hoş bir atmosfer oluyor.
    dükkan o kadar büyük degil benım 100 m2 ama cok talep olursa mecbur bölerim ) talebe göree

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:48:42 -->-> Daha önceki mesaj 12:46:05 --

    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim vermek istemiyorum çok büyük bir ps cafe kesinlikle orjinal oun kullanmıyor. Onlarca oyun HDD üzerinden çalıştırılıyor.

    Bence sizde böyle yapmalısınız çünkü oyun ciddi bir masraf
    oyunları 3d oynatmak ve cihazların garantisini göz alarak chip taktırmıyacagım oyunları o yüzden orjinal aldım ileriye yönelik ne olur bilemiyorum ama şuanda böyle düşünmekteyim
  • 27-10-2012, 13:47:23
    #33
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim vermek istemiyorum çok büyük bir ps cafe kesinlikle orjinal oun kullanmıyor. Onlarca oyun HDD üzerinden çalıştırılıyor.

    Bence sizde böyle yapmalısınız çünkü oyun ciddi bir masraf

    O büyük bir kafe değildir Çünkü kafelerde online oyun oynamak isteyen çok oluyor. Orjinal olmayan oyunlarda bu mümkün değil.

    Ayrıca oyunları D&R gibi yerlerden almayın. İmkanınız varsa yurt dışından getirtin veya toptan satan ucuz yerlerden. PS3 e PES 2012 normalde 180 TL iken 85 TL ye almıştım...
  • 30-10-2012, 03:10:16
    #34
    Hocam hayırlı olsun, tam benim evimin karşısına açıyorsunuz dükkanı, merak ediyordum bende ne açılıyor oraya diye 6-7 aydır bir satılık bir kiralık duruyordu öyle boş bende pastane, börekçi türü birşey iyi gider diyordum oraya.
    Bu gün baktım gazete kağıtları ile kaplanmış çevresi inşallah açılınca oynamaya geliriz.
  • 01-11-2012, 20:17:20
    #35
    desene daimi müşterim olacaksın celalattin )
    bakalım inş hayırlı olacak dükkan acılınca r10 celalettın dersen tanışırız inş
    )
    bu arada konsept 3d uyumlu oyunlar ile 3 de oynatmak umarım tutar
    ben evde denedim 3d farklı oluyooo.
  • 01-11-2012, 20:20:20
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dükkandan bir resim paylaşırsan daha iyi olur üstat