ExpLasioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Loca bencede açmalısınız ben haftada yaklaşık 3-4 kez loca guitar heroya gidiyorum 3 saat duruyorum saati kişi başı 4 TL . 3 kişi gidiyoruz 3 saat duruyoruz 4x3=12 12x3=36 TL para bırakıyoruz.Boş kaldığıda nadir oluyor.

Tasarımda

Odanın içi koyu gri kağıtla kaplanmış 4 koltuk guitar hero seti ses sistemi birde mor florasan çok hoş bir atmosfer oluyor.
dükkan o kadar büyük degil benım 100 m2 ama cok talep olursa mecbur bölerim ) talebe göree

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:48:42 -->-> Daha önceki mesaj 12:46:05 --

BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim vermek istemiyorum çok büyük bir ps cafe kesinlikle orjinal oun kullanmıyor. Onlarca oyun HDD üzerinden çalıştırılıyor.

Bence sizde böyle yapmalısınız çünkü oyun ciddi bir masraf
oyunları 3d oynatmak ve cihazların garantisini göz alarak chip taktırmıyacagım oyunları o yüzden orjinal aldım ileriye yönelik ne olur bilemiyorum ama şuanda böyle düşünmekteyim