• 05-11-2012, 22:26:52
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak nerede. Dükkanı açınca uğrarız yanına
  • 06-11-2012, 02:48:44
    #47
    BlueWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nerede. Dükkanı açınca uğrarız yanına

    eskişehir osmangazi üniversitesinin alt caddesinde mehmet osman sokak arkadaş gıda bilirmisin onun hemen yanı )

    sen nerdesın ki ??
  • 06-11-2012, 03:04:55
    #48
    konu ilgi alanıma girdi yarın baştan bakalım
  • 06-11-2012, 03:05:34
    #49
    Hayırlı uğurlu olsun hemşerim.
  • 13-11-2012, 03:17:29
    #50
    arkadaşlar cafemizi sonunda eksiklere rağmen açtık bir kaç foto ile sizlerle iç dekoru paylaşacağım
  • 13-11-2012, 03:40:12
    #51
    hayırlı olsun hocam.Grafiti yaptırabilirsiniz duvarlara.

    Ayrıca güzel bir afiş hazırlayıp (internette güzel aşif psdleri var yazıları düzenlersiniz, yada forumda yaptırırsınız) osmangazi üniversitesine gelen öğrencilerin çok rahat görebileceği yerlere afiş asmanız sizin için faydalı olacaktır.

    Peki ilk başta müşteriyi nasıl tutacaksınız.

    1-Eskişehirin insanı genelde öğrenciye falan çok iyi davranır.Güler yüzlüdür.Sizinde böyle olmanız gerekmekte.Birisi bir şey dediği zaman sinir bir şekilde değilde güler yüzlü cevap vermeniz ilerde öğrencilerin sizden vazgeçemeyeceği bir yer olmanızı sağlar

    2-Ücretsiz çay falan ikram edebilirsiniz içecek olarak.Bu size + puan kazandıracaktır.

    3-Hatta şöyle yapabilirsiniz.Belli bir süre geçtikten sonra belli müşterileriniz olacaktır samimi olduğunuz onlardan rica ederek cafeniz tanıtımını öğrenciler arasında yaptırabilirsiniz.En güzel reklam fısıltı reklamıdır.

    Bol kazançlar.
  • 13-11-2012, 16:49:07
    #52
    hayırlı olsun hocam. planladığım ve yapmak istediğim birşey bu. Allah yardımcınız olsun
  • 13-11-2012, 18:12:38
    #53
    Hocam ic dekoru merak ettim paylasirsaniz sevinirim
  • 14-11-2012, 22:34:25
    #54
    internetim bugun baglandı şimdi resimleri cekip sizlerle paylaşacagım