• 29-11-2010, 16:46:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar bundan sonra ne olur? Yükselir mi, 1.4 lü seviyelere geri döner mi? Bu yükseliş insanları geçmişte olduğu gibi yine dolara yönlendirmek için yapılan balon bir yükseliş mi.. Fikirlerinizi alayım.
  • 29-11-2010, 18:31:53
    #2
    dolar kısa vadede zararlı oldugu gibi uzun vadede cokta olmasa karlı bir yatırımdır bana gore 1.4 den aşagıya inecegini sanmıyorum
  • 29-11-2010, 18:38:08
    #3
    Elimde olsa bozdururdum. Ama almam.
  • 29-11-2010, 18:41:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1.53 e kadar çıkıp tekrar inecek.
    Bendede yüklü dolar var. O fiyatları bekliyorum.
  • 29-11-2010, 18:48:06
    #5
    wikileaks belgeleri ile orantılı olarak bu sıra artabilir
  • 29-11-2010, 19:37:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dün dolar artacak dedim %1.14 artış oldu. bende 1.55 i zorlayacağını düşünüyrum. Altında iyi bir yatırım aracı
  • 29-11-2010, 20:32:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yükselişi bir süre daha devam edicek sonra tekrar düşücek. 1.40 dan aşağı düşeceğini düşünmüyorum tekrar.
  • 04-12-2010, 02:14:09
    #8
    1,50 oldu işim vardı satamadım o gün bitirmek gerekirdi o işi 30 kasım olması lazımdı :S ondan sonra düştü yine şimdi bekleki çıksın ay sonu iş yoğunluğu derken çıktığını görüp internet şubesine giripte satamamış olmak pöfff :S
  • 04-12-2010, 02:16:05
    #9
    Bencede yükselişi biraz daha devam eder, sonra yine düşüş olur.