dolar bundan sonra ne olur? Yükselir mi, 1.4 lü seviyelere geri döner mi? Bu yükseliş insanları geçmişte olduğu gibi yine dolara yönlendirmek için yapılan balon bir yükseliş mi.. Fikirlerinizi alayım.
1,50 oldu işim vardı satamadım o gün bitirmek gerekirdi o işi 30 kasım olması lazımdı :S ondan sonra düştü yine şimdi bekleki çıksın ay sonu iş yoğunluğu derken çıktığını görüp internet şubesine giripte satamamış olmak pöfff :S