Konu
Dolar ne olur?
29-11-2010, 16:46:19
#1
TEKADAM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dolar bundan sonra ne olur? Yükselir mi, 1.4 lü seviyelere geri döner mi? Bu yükseliş insanları geçmişte olduğu gibi yine dolara yönlendirmek için yapılan balon bir yükseliş mi.. Fikirlerinizi alayım.