dolar bundan sonra ne olur? Yükselir mi, 1.4 lü seviyelere geri döner mi? Bu yükseliş insanları geçmişte olduğu gibi yine dolara yönlendirmek için yapılan balon bir yükseliş mi.. Fikirlerinizi alayım.