Konu
Dolar ne olur?
04-12-2010, 02:14:09
#8
hakan4729
1,50 oldu işim vardı satamadım o gün bitirmek gerekirdi o işi 30 kasım olması lazımdı :S ondan sonra düştü yine şimdi bekleki çıksın ay sonu iş yoğunluğu derken çıktığını görüp internet şubesine giripte satamamış olmak pöfff :S