• 25-11-2010, 19:37:15
    #10
    Peki burger king'in bu işten geliri ney ?
    Yani 1 milyon lirayı alıyor.Ee benun dekoru falandır fialndır 200 bin lira tutsa.Maaşlarıda burger kingmi veriyor ? Sigortayıda onlarmı ödüyor ?
  • 25-11-2010, 19:51:32
    #11
    iyi para gel sen dönerci aç dostum bereket dönercisi gibi belki isim yaparsın
  • 25-11-2010, 20:01:29
    #12
    Axbilisim_Berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi para gel sen dönerci aç dostum bereket dönercisi gibi belki isim yaparsın
    okuduğum şehirde mcdavut var.
  • 25-11-2010, 20:07:37
    #13
    cebine 1.000.000 Tlyi koyuyorsun, yeri belirliyorsun, adamlara yerım burası diyorsun, oranın pazar araştırmasını yapıyorlar, uygun görürlerse açıyorlar, çalışacak elemanları sen seçiyorsun ama onlar eğitime tabi tutuyor, yeterli görürlerse çalıştırıyorsun, canlı paraya başvuru yaptım, ordan 1.000.000 kazanırsam, bende açacağım
  • 25-11-2010, 20:14:49
    #14
    iyi bir yatırımcı, o paraya yeni bir marka doğurur. "ben yaparım mesela " burger king'te kimmiş ona isim hakkı vereyim. insanların %40 'ı alışkanlıklarını bırakamıyor olsada geri kalan %60'ı yeni deneyimler arıyor. bence büyük bir pay.

    illede marka parası vereceğim diyorsanız "KFC" Bu firmayı araştırın bence.

    sağlıcakla
  • 25-11-2010, 20:16:02
    #15
    PeTKoV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cebine 1.000.000 Tlyi koyuyorsun, yeri belirliyorsun, adamlara yerım burası diyorsun, oranın pazar araştırmasını yapıyorlar, uygun görürlerse açıyorlar, çalışacak elemanları sen seçiyorsun ama onlar eğitime tabi tutuyor, yeterli görürlerse çalıştırıyorsun, canlı paraya başvuru yaptım, ordan 1.000.000 kazanırsam, bende açacağım
    İstanbul/Beylikdüzü'nde 5 tane Burger King var. Bu nasıl bir pazar araştırması.
  • 25-11-2010, 20:17:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Francais olarak Burger King açman mümkün. Bunun için TAB GIDA'ya yanılmıyorsam aylık isim hakkı parası ödersin. Geri kalan para da senindir. Ürünler zaten sana çok uygun fiyatlardan geliyor. Tabi bir de çalıştırcağın personel ücretleri ve sigortaları vs.

    Ayrıca açmak için çok sermayan olması gerek. 1,5 - 2 milyon lira desem abartmış olmam belkide. Çünkü kullanacağın her ürün Amerika Birleşik Devletleri'nden gelecek. Bir örnek vermek gerekirse, Burger King'de dondurma yediğimiz makinanın fiyatı 75,000$

    Bilgilerim az çok doğru. Yine de iyi bir araştırma yapmanda fayda var.

    o 1.5-2 milyon dolarlar eskidendi. Şimdi 400-500 bine açılıyor. Amerika kota koymuş bunlara. O kotayı aşanlardan vergi mi ne bir şeylerde indirimi varmış. Ki zaten kum gibi artan sayıları buna en iyi kanıt.
  • 25-11-2010, 20:21:08
    #17
    bim aç daha iyi
  • 25-11-2010, 20:42:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ben olayın para kısmında değilim. Sadece yönetim benim canımı sıkıyor. Çok hızlı bir yönetim ve idare gerekiyor. Üstesinden gelebilir miyim diye düşünüyorum ve diğer aylık kazanç ve giderler konusu.