Peki burger king'in bu işten geliri ney ?
Yani 1 milyon lirayı alıyor.Ee benun dekoru falandır fialndır 200 bin lira tutsa.Maaşlarıda burger kingmi veriyor ? Sigortayıda onlarmı ödüyor ?
Burger King açmak
123
●42.057
- 25-11-2010, 19:51:32iyi para gel sen dönerci aç dostum bereket dönercisi gibi belki isim yaparsın
- 25-11-2010, 20:01:29okuduğum şehirde mcdavut var.Axbilisim_Berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2010, 20:07:37cebine 1.000.000 Tlyi koyuyorsun, yeri belirliyorsun, adamlara yerım burası diyorsun, oranın pazar araştırmasını yapıyorlar, uygun görürlerse açıyorlar, çalışacak elemanları sen seçiyorsun ama onlar eğitime tabi tutuyor, yeterli görürlerse çalıştırıyorsun, canlı paraya başvuru yaptım, ordan 1.000.000 kazanırsam, bende açacağım
- 25-11-2010, 20:14:49iyi bir yatırımcı, o paraya yeni bir marka doğurur. "ben yaparım mesela
" burger king'te kimmiş ona isim hakkı vereyim. insanların %40 'ı alışkanlıklarını bırakamıyor olsada geri kalan %60'ı yeni deneyimler arıyor. bence büyük bir pay.
illede marka parası vereceğim diyorsanız "KFC" Bu firmayı araştırın bence.
sağlıcakla - 25-11-2010, 20:16:02İstanbul/Beylikdüzü'nde 5 tane Burger King var. Bu nasıl bir pazar araştırması.PeTKoV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2010, 20:17:50Üyeliği durdurulduMrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o 1.5-2 milyon dolarlar eskidendi. Şimdi 400-500 bine açılıyor. Amerika kota koymuş bunlara. O kotayı aşanlardan vergi mi ne bir şeylerde indirimi varmış. Ki zaten kum gibi artan sayıları buna en iyi kanıt.