Ben olayın para kısmında değilim. Sadece yönetim benim canımı sıkıyor. Çok hızlı bir yönetim ve idare gerekiyor. Üstesinden gelebilir miyim diye düşünüyorum ve diğer aylık kazanç ve giderler konusu.