• 14-09-2010, 20:15:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşbank'a geçtim, otomatik ödeme talimatını aldım ve 100TL'lik maxipuan hakkı verdi bunu kullanabileceğim yerler neresi internetten biraz bakındım ama yok giyim yok şu yok bu. Ben daha çok gıda türü şeylerde kullanmak istiyorum. Tavsiyeleriniz var mı özellikle Izmir'de oturan arkadaşlarımın tavsiyelerini bekliyorum.
  • 14-09-2010, 20:21:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nasıl 100 lira verdiler hocam bize de söyleyin
  • 14-09-2010, 20:25:51
    #3
    anlaşmalı tüm marketlerde istediğiniz gibi harcıyabilirsiniz.
  • 14-09-2010, 20:26:58
    #4
    Migros

    internet: www.hizlial.com
  • 14-09-2010, 20:35:09
    #5
    hendivli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşmalı tüm marketlerde istediğiniz gibi harcıyabilirsiniz.
    İşte bende onları sormuştum.

    akbalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migros

    internet: www.hizlial.com
    Sadece migros mu var. Tansaş? Kipa? Metro?
  • 14-09-2010, 20:41:41
    #6
    Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bende onları sormuştum.



    Sadece migros mu var. Tansaş? Kipa? Metro?
    444 02 02 o zaman, veya isbank.com.tr
  • 14-09-2010, 20:44:45
    #7
    şu doğalgaz olayından mı kazandın hocam ?
  • 14-09-2010, 20:50:41
    #8
    Elektrik, Su otomatik ödeme talimatlarını buraya aldık ondan böyle oldu.
  • 14-09-2010, 20:52:50
    #9
    Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik, Su otomatik ödeme talimatlarını buraya aldık ondan böyle oldu.
    bizyapsak bize de verirler mi yani iki tane otomatik ödeme talimatım var ama