İşbank'a geçtim, otomatik ödeme talimatını aldım ve 100TL'lik maxipuan hakkı verdi bunu kullanabileceğim yerler neresi internetten biraz bakındım ama yok giyim yok şu yok bu. Ben daha çok gıda türü şeylerde kullanmak istiyorum. Tavsiyeleriniz var mı özellikle Izmir'de oturan arkadaşlarımın tavsiyelerini bekliyorum.