• 15-09-2010, 04:25:15
    #10
    bütün işbank pos makinası olan işyerinde kullanabilirsin ben puanlarımla petrol ofisinden sigara alıyordum genelde
  • 15-09-2010, 10:55:08
    #12
    Ben Şok'ta kullanıyorum (ki o da Migros'un market zinciri tabii)...
  • 15-09-2010, 15:11:54
    #13
    ben yerde kullanıyorum alısveriste benzinde işbankası pos cihazının oldugu her yerde.
  • 15-09-2010, 15:17:38
    #14
    en son maxipuan ile bimeksten laptop soğutucu aldım ondan önce de ayakkabı aldım ve bir çok büyük marketlerden alışveriş yaptım.
  • 15-09-2010, 16:28:19
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler işime yaradı.