• 16-01-2025, 12:04:01
    #1
    Bir arkadaş TKNSA hissesini 39 TL fiyatla almış.


    Sorulması gereken şu; evet aldın ama hiç fiyatına bakmadın mı?


    Esasen kötü hisse olmasa da yanlış fiyattan alınan her ürün veya enstrüman büyük bir hayal kırıklığı yaratır.

    Hayatın içinde bu durumu bir çok kez her insan yaşıyor. ve amiyane tabirle kazıklandığını hissedebiliyor.


    Ancak insanlar hisse alırken, eğitimsizlik ve tecrübesizlikle bu durumu değerlendiremiyorlar.


    TKNSA da 27- 33 arası ticaret aralıgı net bir sekilde belli iken bu hisse 39 dan alınmaz.


    Teknik analiz bilen, hobi maksatlı ilgilenen bir kişi bile bu hisseyi o fiyattan bulaşılmayacağını biliyor.


    Kazanmaktan önce, borsa da kaybetmemek için teknik & temel analiz öğrenin.

    Saygılarımla.

    Engin ERDEBIL
    Kurucu ENG Capital
  • 16-01-2025, 12:09:13
    #2
    Instagram mavi tik✅
  • 16-01-2025, 13:10:41
    #3
    Borsa istanbul'da son 1 yılda %1000 ( bin ) kar elde etmiş olsanız bile zarardasınız. Bir kg şeker bile 10 katı yükseldi. Paraya bir sıfır ekledik. Böyle giderse birkaç tane daha sıfır ekleyeceğiz.
    Üstüne siyasi ve ekonomik gelişmeler ile zararda elde edildi. Koç holding hisseleri bile 250 liradan 180 liraya düştü. Diğer hisseleri konuşmaya bile gerek yok. İşin aslı artık Türk lirası cinsi yatırımlar daha fazla kaybettiriyor. ABD veya Londra borsasında yatırımlar kazançlı oluyor. Paranız sağlığınızı bozmasın.
  • 16-01-2025, 13:44:41
    #4
    Benden de bir tavsiye telegram gruplarindan uzak durun binance , midas dışında başka kripto sitelerine güvenmeyin